Avagy emlékeztető magamnak, hogy ne adjam fel

Út a 100 fekvőtámaszhoz

Út a 100 fekvőtámaszhoz

5 - Második hét, második nap

2014. október 01. - Vic_

Motiváció: 6 - Fáradt voltam az előző napi tollas meccs miatt
Feladat: Nyomj 16-13-11-11-min 15  fekvőtámaszt, 90 másodperces szünetekkel.

2h2.jpg

A fentebb említett meccs miatt, fájt mindenem, így kissé félve vágtam neki a mai napnak. Ez a félelem, már az ötödik fekvőtámasz környékén eltűnt, ugyanis meglepően könnyen ment. Az utolsó körben, 20 volt a célom, aztán közben feltoltam 25-re, majd 30-ra, de azt már nem értem el, 26-nál összecsuklottam.

Ez így összesen 77 fekvőtámasz volt. Később, ha már lesz elég adat, rakok fel jóképű excel grafikonokat, kizárólag a saját szórakozásomra.

caesar.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://utaszazhoz.blog.hu/api/trackback/id/tr736751115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása