Avagy emlékeztető magamnak, hogy ne adjam fel

Út a 100 fekvőtámaszhoz

Út a 100 fekvőtámaszhoz

7 - Harmadik hét, első nap

2014. október 07. - Vic_

Motiváció: 7 - volt kedvem, na
Feladat: Nyomj 25-17-17-15- min 25 fekvőtámaszt.

3h1.jpg

Na, innentől kezdődik a móka igazán, a harmadik hét már bekeményít. Csak viszonyításképp, 1 héttel ezelőtt 50 fekvőtámaszt kellett nyomni, most pedig már 99-et kellene. Tegye fel a kezét aki egy hét alatt képes 100%-ot erősödni! .. na ugye.

Én sem tartozom ezek közé az emberek közé. Eljutottam a negyedik szintig, ott viszont 8-nál feladtam, így 67-et sikerült nyomnom. 1 héttel ezelőtt 66 sikerült. 
Gyanítom egyébként, hogy a kimaradt pihenőnap miatt sikerült ilyen kevés, ugyanis tegnap végeztem el a harmadik hét előtti felmérést (38 lett) és hogy ne essek ki a hétfő-szerda-péntek ritmusból, a terv az hogy kedden csinálom az első napot, szerdán a másodikat, pénteken a harmadikat. Mivel ma elbuktam, ezért holnap megint nekifutok ennek a feladatnak, aztán meglátjuk.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://utaszazhoz.blog.hu/api/trackback/id/tr946768365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása