Avagy emlékeztető magamnak, hogy ne adjam fel

Út a 100 fekvőtámaszhoz

Út a 100 fekvőtámaszhoz

2 - Első hét, második nap

2014. szeptember 24. - Vic_

Motiváció 8/10 
Feladat: Nyomj 12-12-10-10-min10 fekvőtámaszt, 90 másodperces szünetekkel

1het2nap.jpg

 

Úgy gondoltam, mivel szerda van, és nagyképű vagyok, a második nappal kezdek. Nem kéne, hogy problémát okozzon - mondtam magamnak és kivételesen igazam lett, simán ment. Ennyi edzettségem még maradt. :) A végén 10 helyett 16-ot nyomtam, ami akárhogy is számolom, 160%-os teljesítmény az utolsó körben. Szóval nagy taps nekem:

Taps.gif

A bejegyzés trackback címe:

https://utaszazhoz.blog.hu/api/trackback/id/tr846728249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása