Avagy emlékeztető magamnak, hogy ne adjam fel

Út a 100 fekvőtámaszhoz

Út a 100 fekvőtámaszhoz

3 - Első hét, harmadik nap

2014. szeptember 26. - Vic_

Most már biztos: Az első hét, pusztán arra van, hogy felnyomja a motivációdat, mint buzgó NERtárs a kocsma félhomályában merengő egyetemistát:

Motiváció: 9 
Feladat: Nyomj 15-13-10-10-min 15 fekvőtámaszt, 2 perces szünetekkel

1h3.jpg

Péntek van, a motivációm az egekben, még tart a kezdeti lelkesedés, ami rendszerint alábbhagy később. Ezért is van ez a blog, hogy számon tartsam, és észrevegyem mikor NEM kéne feladni.

A mai edzés elég sima volt, kicsit többet kellett bemelegítenem, mert a nap során keveset mozogtam és szinte éreztem ahogy az izmok és ízületek fellélegeznek a felkészülés során. Az első szint után éreztem, ahogy igazán bemelegedek, a harmadik és negyedik szint pedig szinte gyerekjáték volt. Az utolsó körben 26-ot nyomtam, ami több, mint a felmérés eredménye kedden. Említettem néhány bejegyzéssel korábban, hogy egyszer már nekifutottam ennek a programnak, akkor a negyedik hétig jutottam. Úgy tűnik a HABtestem emlékszik arra a pár hétre, így gyorsan lehet lépkedni. Jövő héten kezdődik a második kör, de ma péntek van, és randizok a feleségemmel a városban. Hurrá nekem!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://utaszazhoz.blog.hu/api/trackback/id/tr196734833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása