Avagy emlékeztető magamnak, hogy ne adjam fel

Út a 100 fekvőtámaszhoz

Út a 100 fekvőtámaszhoz

4 - Második hét, első nap

2014. október 01. - Vic_

Motiváció: 7 - csökkent, hétfő volt és még kába voltam a hétvége után
Feladat: Nyomj 12-12-9-7-min 10 fekvőtámaszt 60 másodperces szünetekkel

2h1.jpg

A hetek első edzésnapjainak nehézsége hogy csak 1 percet pihenhetsz a szintek közt. Én meg mindig is a hosszabb, lazább dolgokat kedveltem. Inkább futok 5 kilométert saját tempóban, mint 1-et erőltetettben.Egyébként motivációmat dicséri, hogy egy késő délutánba nyúló kutyasétáltatás és fagyi után álltam neki.

Maga az edzés nem volt különösebben megerőltető, a végén az előírt minimum 10 helyett, megint 26-ot nyomtam, hiába, hős voltam. Ezt a bejegyzést szerdán írtam, mert hétfőn már nem jutott rá idő. Most meg sietnem kell, hogy Szulejmán előtt befejezzem a mai edzést :D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://utaszazhoz.blog.hu/api/trackback/id/tr86750953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása