Avagy emlékeztető magamnak, hogy ne adjam fel

Út a 100 fekvőtámaszhoz

Út a 100 fekvőtámaszhoz

6 - Második hét, harmadik nap

2014. október 03. - Vic_

Motiváció: 6 - Nem sok kedvem volt, és még focira is kell menni. Pénteken. Este 9-kor. Remek.
Feladat: Nyomj 15-15-12-12- min 15 fekvőtámaszt, 2 perces szünetekkel

2h3.jpg

Az első 15 elég rozsdásan és nehezen ment. Majd a maradék 4 kört simán hoztam. Az utolsó szinten a 30-at lőttem be magamnak előzetesen és bár szenvedtem, megcsináltam. Igazából ment volna még 1-2 de ezeket most megspóroltam magamnak. Jövőhéten jól jön majd, ugyanis kezdődik a harmadik hét, ahol azért már a kihívás is nagyobb lesz. Mégiscsak a program felénél járok majd vagy mi...

A bejegyzés trackback címe:

https://utaszazhoz.blog.hu/api/trackback/id/tr466756717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása